1. تنويه:
    تم إيقاف التسجيل في المنتدى مؤقتا، للتواصل أو طلب الانضمام للمنتدى، نرجو التواصل معنا.
    الأعضاء السابقون ما يزال بإمكانهم تسجيل الدخول.

سافر من مطار برج العرب الدولي مع إيجيل رود

هذا النقاش في 'شتات' بدأه karimibraheem، ‏26 سبتمبر 2019.

  1. karimibraheem

    karimibraheem موقوف

    عادة بعض المصريين إنهم بيسافروا يقضوا فترة الصيف خارج مصر، زي مثلًا دول الخليج أو دول أوروبا، وفيه اللي بيسافر لدول جنوب آسيا، خاصة في شهر سبعة وتمانية. وخلال الأسبوع ده الجو بدأ يحرر فعلًا، بالذات في الإسكندرية بسبب زيادة نسب الرطوبة في الجو. لو قررت تسافر خارج مصر،اتعرف على نصايح ليموزين مطار برج العرب من إيجيل رود ليموزين بأفضل وأحسن اسعار ليموزين مطار برج العرب الدولي.

    ليه السفر؟
    تعتبر مصر من الدول المتميزة بسبب جوها الدافي ومعالمها الأثرية الممتدة على طول النيل، وفي الصحراء، وفي مختلف المحافظات والمناطق المصرية. لكنها بتتميز في نفس الوقت بارتفاع درجة حرارتها، وبالتالي كتير مننا بيقرر يفر من حرارة مصر العالية في فصل الصيف ويسافر دولة أوروبية زي اليونان وهولندا وفرنسا وتركيا، أو مثلًا المدن العربية اللي بتقدم خدمات صيفية كمدينة دبي الإماراتية، فهي تقدم مجموعة من المسليات اللي تنسيك جو الصيف الحار.

    لو هتسافر، يبقى احجز ليموزين مطار برج العرب من إيجيل رود ليموزين، واحنا بنقدم لك بعض النصايح الهامة للسفر السياحي:

    · أهم حاجة تحديد المكان اللي هتروحه وتعرف مدة الرحلة قد ايه بالضبط وطبيعة الجو هناك ايه

    · تحديد الأدوات والملابس اللي هتحتاجها هناك، من خلال كتابتهم في قائمة معينة

    · تجهيز الأدوات والمتعلقات اللي هتاخدها معاك في السفر

    · تحديد وسيلة المواصلات الأنسب ليك عشان تروح مطار برج العرب. وعشان متلفش وتتعب نفسك، احنا بنوفر لك ليموزين مطار برج العرب من إيجيل رود ليموزين

    لو طايرتك هتطلع من من مطار برج العرب الدولي غرب محافظة الإسكندرية الساحلية، لازم تحجز مع إيجيل رود ليموزين سيارة خاصة، لإن المطار بعيد مسافة كبيرة عن المدينة. احجز ليموزين مطار برج العرب من إيجيل رود أحسن لك وأوفر لك وأريح لك ;-)

    هتلاقي عندنا في إيجيل رود ليموزين كل ما يتعلق برحلات ليموزين مطار برج العرب من سيارات وسائقين وخلافه.

    ليموزين مطار برج العرب
    عشان مطار برج العرب الدولي بينه وبين مدينة الإسكندرية حوالي 40 كيلو متر، بننصح أي شخص يروح المطار أو هيرجع بطيارته على المطار إنه يحجز رحلة ليموزين برج العرب وده لإنه بيوفر فلوس ووقت وجهد مقارنة بغيره من وسائل مواصلات مطار برج العرب الاسكندرية غير الليموزين.

    وتجربة ليموزين مطار برج العرب من شركة إيجل رود ليموزين تحديدًا تجربة مميزة فعلًا، وده بسبب خدماتها المختلفة والمتميزة في نفس الوقت.

    هتلاقي عندنا جيش جرار من السيارات المتميزة والأنيقة والمريحة اللي تستحمل أسرتك والمسافرين معاك مهما كان عددهم، أو شنطهم، من غير أي إحساس بالمكان الضيق في السيارة. ده غير إن سيارات ليموزين مطار برج العرب كلها سيارات حديثة مكيفة، يعني مش هتحس بالحر والعرق في الطريق إلى مطار برج العرب الدولي. وسياراتنا بتتميز بإمكاناتها العالية واستعدادها القوي للسفر وقطع المسافات الطويلة، لإنها سيارات حديثة من نفس موديل العام وشغالة بكل طاقتها.

    في شركة إيجل رود ليموزين عندنا مجموعة كبيرة من سائقي الليموزين المتميزين والمحترفين، فريقنا موهوب ومتقن لعمله على أكمل وجه، وحاصل على أحسن التدريبات على القيادة الآمنة، بالإضافة لحسن التصرف والسلوك الجيد مع عملائنا، وحسن التصرف ورد الفعل أثناء الطريق للمطار، أهم شيء عندنا هو عدم تأخير العميل عن ميعاد رحلته وطيارته.

    ليموزين مطار برج العرب الاسكندرية من إيجل رود ليموزين بيتميز باحترام (وتقديس) السائقين لمواعيد العملاء والرحلات، هتلاقي سيارات الليموزين في انتظارك أمام البيت في الوقت المتفق عليه مع حضرتك، وعلى مدار 24 ساعة في اليوم، و7 أيام في الأسبوع.

    اسعار ليموزين مطار برج العرب
    إيجيل رود ليموزين بتضمن لك أسعار تنافسية توفر فلوسك وتضمن لك الراحة والأمان، لإننا بنستهدف راحة العميل قبل كل أي حاجة تانية؛ ومن هنا فأسعارنا مناسبة لكل الطبقات والفئات.

    ومهما كان عدد أفراد أسرتك، ومهما كان ميعاد طيارتك، دايمًا خدمة ليموزين مطار برج العرب من إيجل رود ليموزين جاهزة معاك.
     

شارك هذه الصفحة