1. تنويه:
    تم إيقاف التسجيل في المنتدى مؤقتا، للتواصل أو طلب الانضمام للمنتدى، نرجو التواصل معنا.
    الأعضاء السابقون ما يزال بإمكانهم تسجيل الدخول.

دورة لقوة الرمي بمصر

هذا النقاش في 'فن قوة الرمي Kowat Alrami' بدأه شهدي الهاشمي، ‏13 ديسمبر 2009.

1. شهدي الهاشمي

شهدي الهاشمي عضو جديد

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اولا احب ان اقدم التحيه والاحترام للاخوة القائمين عل هذا المنتدي الجميل وللاخوة المشاركين فيه
    واود ان احيطكم علما ان دورة قوة الرمي التي ستقام بمصر ستكون في الفترة من 5الي 10 فبراير القادم بعون الله بحضور الدكتور وليد قصاص
    مؤسس الاسلوب ورئيس الاتحاد الدولي لقوة الرمي علما بان الدورة تحت رعاية اللجنه المصريه لقوة الرمي
    للاستفسار نرجو الاتصال بالكابتن اسماعيل رضوان
    وتقبلو تحياتي
    اخيكم شهدي الهاشمي

2. mohamedali

mohamedali مشرف عام

الف مبروووووووووك كابتن شهدى على اقامه قوة الرمى فى مصر
    ونريد معرفه مكان اقامه الدوره

3. الله يبارك فيك كابتن شهدي وبالتوفيق
    وياريت لو تضع رقمك لمن يريد الاستفسار من الاخوة

4. كرم صلاح

كرم صلاح مشرف

بالتوفيق ان شاء الله رب العالمين ياكابتن شهدى ومن تقدم الى تقدم للفن العربي ومنتسبيه فى مصر

5. شهدي الهاشمي

شهدي الهاشمي عضو جديد

شكرا للاخوة علي هذا التفاعل االجميل والله انا سعيد ان لسا فيه ناس بتحب الخير للناس وللبلد
    شكرا يا كابتن محمد ويا كابتن اسماعيل ويا كابتن كرم والدورة في مدينة اسماعليه واتمني تشرفوني بالحضور
    اخيكم شهدي

6. Haitham sadoon

Haitham sadoon مشرف

:clap::clap::clap::clap:
    بالتوفيق انشاء الله

7. mohamedali

mohamedali مشرف عام

انا كنت سامع ان فيه دوره هتتعمل فى القاهره هل الكلام ده صحيح ولا لاء ياريت الاجابه

8. شهدي الهاشمي

شهدي الهاشمي عضو جديد

السلام عليكم اسف علي التاخير في الرد لانشغالي
    اشكركم علي التفاعل الجميل بالنسبه لسؤال الكابتن محمد ان فيه دورة بالقاهرة لقوة الرمي لا الكلام ده مش صحيح الدوره بعون الله في مدينة الاسماعليه وعلي فكرة تم تغيير الموعد بسبب ارتباط الدكتور وليد ببطولة اسيا المفتوحه والموعد هو من 1الي 5مارس القادم بعون الله وانت يا كابتن محمد مدعو انت وكل المنتدي وانا سعيد باهتمامك بقوة الرمي
    وارجو التواصل

9. الصقر

الصقر عضو جديد

مشكور كابتن شهدى وياريت رقم تليفونك لمن يريد ان يعرف مزيد من التفاصيل بخصوص الدوره واسال الله التوفيق لكل القائمين على تاسيس فن قتالى عربى خالص

10. شهدي الهاشمي

شهدي الهاشمي عضو جديد

اشكر الجميع
    ورقم التليفون
    0020101767889

11. محمدغانم

محمدغانم عضو جديد

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الحبيب كابتن شهدى بارك الله لكم والدال على الخير كفاعله جزاكم الله خيرا

شارك هذه الصفحة